Hello, anyone has a solution to this problem? I have the same problem of speaking, I am of my company is Telcel Mexico. and yesterday I came the Ultra S i was around 3 hours and my iphone 4s grab the signal from my operator. use it for approximately 8 hours without problems, but I wanted to do tests to see if everything worked properly, remove the SIM and put it came back and entered signal perfectly, after reboot my iphone but I do not grab the signal, and until now I've trying more than 6 hours and is nearly impossible to have it take the signal, send an email to GEVEY but apparently not the answer, if someone has the solution please help us
Greetings from Mexico
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Hola, alguien tiene una solucion a este problema? yo tengo el mismo problema del que hablan, soy de Mexico mi compañia es Telcel. y ayer me llego el Ultra S estube al rededor de 3 horas y mi iphone 4s agarro la señal de mi operador. lo use por un aproximado de 8 horas sin problemas, pero quise hacerle pruebas para ver si todo funcionaba correctamente, quite el SIM y volvi a ponerlo y entro en señal perfectamente, despues reinicie mi iphone pero ya no agarro la señal, y hasta ahorita llevo intentando mas de 6 horas y es casi imposible volver a hacer que tome la señal, envie un correo a GEVEY pero al parecer no los responden, si alguien tiene la solucion porfavor nos ayude
saludos desde Mexico